Молекулярне моделювання

 

Молекулярне моделювання як елемент STEM-освіти. Моделювання — це особливий пізнавальний процес, метод теоретичного та практичного опосередкованого пізнання, коли суб'єкт замість безпосереднього об'єкта пізнання вибирає чи створює схожий із ним допоміжний об'єкт-замісник (модель), досліджує його, а здобуту інформацію переносить на реальний предмет вивчення. Метод моделювання володіє величезною евристичної силою, адже за його допомогою вдається звести вивчення складного до простого, невидимого і невідчутного до видимого і відчутного, незнайомого до знайомого, отже зробити будь-який, навіть дуже складний об'єкт доступним для ретельного і всебічного вивчення.

      Основні функції, які виконують моделі, це:

- усвідомлення дійсності;

- спілкування;

- навчання і тренування;

 - інструмент для прогнозування;

- здійснення експериментів.

    Моделювання є ефективним методичним прийомом для реалізації принципів STEM-освіти:

1. Під час створення моделей (тобто прототипів реальних об’єктів) учні залучаються до вирішення реальних проблем і ситуацій через застосування наукових знань, технологій, інженерії та математики.

 2. Розробка моделі – це проектна діяльність, що передбачає чіткі вимоги до продукту (матеріали, розміри, функціональні особливості тощо).

3. Дуже часто створення моделей передбачає групову роботу, і щоб зробити якісний продукт, учні мають працювати як єдиний механізм, розподіляючи обов’язки між собою, ставлячи короткотривалі та довготривалі цілі та спільно вирішуючи проблеми, що виникають при моделюванні.

4. Учні занурюються у практичне та відкрите дослідження, відбувається практична перевірка теоретичних знань та припущень.

 5. Процес моделювання відбувається з використанням елементів інженерного проектування:

 - Визначення проблеми: учні виявляють та уточнюють проблему до вирішення.

- Дослідження: члени команди шукають потрібну інформацію про проблему.

 - Розробка варіантів вирішення проблеми: учні пропонують, обговорюють та аналізують різні ідеї.

 - Вибір рішення та планування роботи

 - Створення продукту.

 - Перевірка та тестування продукту.

- Аналіз результатів роботи та удосконалення розробок.

   

http://yakistosviti.com.ua/userfiles/web-sten-school-2019/4-bereznia/mostjepan/Dodatok_2_Molekuljarne_modeljuvannja_jak_element_STEM_osvity.pdf

 

Хімічні властивості вугледнів 9-10 класи.



CH4+Cl2=CH3Cl+HCl

Оксигеновмісні органічні речовини 9-10 клас

CH3COOH+NaOH= CH3COONa+H2O

  

 

Моделі молекул Сульфур(VI) оксид, Сульфур(IV) оксид доступно формулюють розуміння валентності.















 



Немає коментарів:

Дописати коментар