Моя методична проблема «Реалізація діяльнісного підходу до навчання хімії через використання інноваційних технологій» Адже «Єдиний шлях, що веде до знань, – це діяльність» Дж.Б.Шоу .
Педагогічним кредом стали слова Конфуція «Розкажи мені і я забуду, покажи мені і я запам'ятаю, залучи мене і я зрозумію»
Отже моя мета – розвиток особистості учня на основі засвоєння ним не лише знань, умінь і навичок, а насамперед узагальнених способів навчальних дій шляхом цілеспрямованої, науково обґрунтованої організації власної навчально-пізнавальної діяльності.
Технологія діяльнісного методу
навчання сприяє особистісно-зорієнтованому навчанню, що дозволяє учням
реалізувати свої задатки, здібності, показати високий рівень знань. На уроках потрібно вчити школярів
самостійності, а також, умінню створювати освітній продукт як результат
спільної діяльності. Сьогодні стало вже очевидним, що саме таке навчання не
тільки робить уроки цікавими, а засвоєння знань успішним, але і допомагає дітям
набути досвіду діяльності й спілкування, завдяки якому їм легше своєчасно
знайти своє покликання і успішно реалізувати себе в житті.
Зупинюся на декількох технологіях інноваційного навчання, які застосовую
– проектна технологія;
– інтерактивні технології;
– комп'ютерно-інформаційна технологія.
Немає коментарів:
Дописати коментар