З досвіду роботи

  Моя методична проблема  «Реалізація діяльнісного підходу до навчання хімії через використання інноваційних технологій» Адже «Єдиний шлях, що веде до знань, – це діяльність» Дж.Б.Шоу . 

Педагогічним кредом стали слова Конфуція «Розкажи мені і я забуду, покажи мені і я запам'ятаю, залучи мене і я зрозумію»

Отже моя мета – розвиток особистості учня на основі засвоєння ним не лише знань, умінь і навичок, а насамперед узагальнених способів навчальних дій шляхом цілеспрямованої, науково обґрунтованої організації власної навчально-пізнавальної діяльності.

    Технологія  діяльнісного методу навчання сприяє особистісно-зорієнтованому навчанню, що дозволяє учням реалізувати свої задатки, здібності, показати високий рівень знань.  На уроках потрібно вчити школярів самостійності, а також, умінню створювати освітній продукт як результат спільної діяльності. Сьогодні стало вже очевидним, що саме таке навчання не тільки робить уроки цікавими, а засвоєння знань успішним, але і допомагає дітям набути досвіду діяльності й спілкування, завдяки якому їм легше своєчасно знайти своє покликання і успішно реалізувати себе в житті.

Зупинюся на декількох технологіях інноваційного навчання, які застосовую

–       проектна технологія;

–       інтерактивні технології;

–       комп'ютерно-інформаційна технологія.



Немає коментарів:

Дописати коментар