Джерело: Енциклопедія педагогічних технологій та іновацій/Н.П. Наволокова «Основа», 2009
Учням 8 класу вдалося реалізувати довготривалий /2 місяця/ проект «Кристали: краса та користь» Мета проекту: зацікавити у проведенні дослідження, поглибити знання про будову кристалів, навчитися вирощувати кристали у домашніх умовах , спостерігаючи за зміною форми ; виростити кристали мідного, залізного купоросу та кухонної солі; поглибити знання про кристалічні гратки та властивості твердих речовин залежно від типу хімічного зв'язка; розвинути навики творчого та критичного мислення при проектуванні.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-proektu-krasa-i-korist-kristaliv-124341.html
В 9 класі метою пошуково - творчого проекту стало виявлення природних індикаторів, як альтернативи промисловим; дослідження властивості природних індикаторів на практиці; порівнянння дії природних і промислових індикаторів. Для визначення рН середовища - використали індикатор - червонокачанну капусту. Результатом проекту стало оформлення альбому «Що хіміки готують з червонокачанної капусти!»
https://naurok.com.ua/proekt-prirodni-indikatori-ta-h-vikoristannya-216669.html
http://www.slideshare.net/Liliya_anatolivna/ss-38263860
Яковішин Л. О. Цікаві досліди з хімії: у школі та вдома
Журнал «Хімія для допитливих». Пілотний номер. Вид. група «Основа» - 2011 рік
Оцінювання
учнівської презентації
|
|
Зміст |
Зміст презентації |
1 |
Чи у дослідженні дано відповідь
на ключове та тематичні питання проекту? |
2 |
Критична оцінка різних джерел інформації. |
|
3 |
Наявність логічної послідовності викладання
матеріалу |
|
4 |
Чи дослідження с актуальним? |
|
5 |
Чи для презентації вдало вибрано головне із
зібраного матеріалу? |
|
6 |
Наявність гіпотези |
|
7 |
Наявність соціологічного опитування. |
|
8 |
Вміння робити висновки |
|
9 |
Наявність у презентації видумки, фантазії. |
|
10 |
Чи є посилання на джерела? |
|
11 |
Чи назви заголовків є оригінальними і нестандартними? |
|
грамотність |
1 |
Чи було дотримано у тексті стилю? |
2 |
Відсутність синтаксичних, помилок у вашій
презентації. |
|
3 |
Відсутність граматичних помилок у презентації. |
|
оформлення |
1 |
Правильний вибір фону слайдів |
2 |
Відповідність картинок у презентації до змісту |
|
3 |
Чи дотримано читабельності дексту? |
|
4 |
Відповідність анімації змісту |
|
5 |
Наявність озвучення |
|
6 |
Зручність перегляду |
|
співпраця |
1 |
Організація роботи в групі |
2 |
Якість розподілення обов’язків учнів |
|
3 |
Злагодженість дій учнів між собою |
|
Усний виклад |
1 |
Вміння відстоювати власну думку |
2 |
Ораторські вміння учасників проекту. |
Немає коментарів:
Дописати коментар