Проектна технологія


Суть проектної технології — стимулювати інтерес учнів до певних проблем, які передбачають володіння певною сумою знань через проектну діяльність, а саме: розв'язання однієї або цілої низки проблем; показати практичне застосування надбаних знань — від теорії до практики.

           ДжерелоЕнциклопедія педагогічних технологій та іновацій/Н.П. Наволокова «Основа», 2009

Учням 8 класу вдалося реалізувати довготривалий /2 місяця/ проект «Кристаликраса та користь» Мета проекту: зацікавити у проведенні дослідженняпоглибити знання про будову кристалів, навчитися вирощувати кристали у домашніх умовах , спостерігаючи за зміною форми виростити кристали мідного, залізного купоросу та кухонної солі; поглибити знання   про кристалічні гратки та властивості твердих речовин залежно від типу хімічного зв'язка;  розвинути навики творчого та критичного мислення при проектуванні.      




Ми одержали моно- та полікристали залізного,мідного купоросу, кухонної солі. Таким чином заснована перша шкільна колекція кристалів.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-proektu-krasa-i-korist-kristaliv-124341.html

В 9 класі метою пошуково - творчого проекту стало виявлення природних індикаторів, як альтернативи промисловим; дослідження властивості природних індикаторів на практиці; порівнянння дії природних і промислових індикаторівДля визначення рН середовища - використали  індикатор - червонокачанну капусту. Результатом проекту стало оформлення альбому «Що хіміки готують з червонокачанної капусти!»















https://naurok.com.ua/proekt-prirodni-indikatori-ta-h-vikoristannya-216669.html

http://www.slideshare.net/Liliya_anatolivna/ss-38263860

Яковішин Л. О. Цікаві досліди з хімії: у школі та вдома

Журнал «Хімія для допитливих». Пілотний номер. Вид. група «Основа» - 2011 рік

Оцінювання учнівської презентації

 

 

Зміст

Зміст презентації

1

Чи у дослідженні дано відповідь на ключове та тематичні питання проекту?

2

Критична оцінка різних джерел інформації.

3

Наявність логічної послідовності викладання матеріалу

4

Чи дослідження с актуальним?

5

Чи для презентації вдало вибрано головне із зібраного матеріалу?

6

Наявність гіпотези

7

Наявність соціологічного опитування.

8

Вміння робити висновки

9

Наявність у презентації видумки, фантазії.

10

Чи є посилання на джерела?

11

Чи назви заголовків є оригінальними і нестандартними?

грамотність

1

Чи було дотримано у тексті стилю?

 

2

Відсутність синтаксичних, помилок у вашій презентації.

3

Відсутність граматичних помилок у презентації.

оформлення

1

Правильний вибір фону слайдів

2

Відповідність картинок у презентації до змісту

3

Чи дотримано читабельності дексту?

4

Відповідність анімації змісту

5

Наявність озвучення

6

Зручність перегляду

співпраця

1

Організація роботи в групі

2

Якість розподілення обов’язків учнів

3

Злагодженість дій учнів між собою

Усний виклад

1

Вміння відстоювати власну думку

2

Ораторські вміння учасників проекту.


Немає коментарів:

Дописати коментар