З метою ознайомлення учнів з датою 7 квітня – Всесвітній день здоров’я був проведений урок-квест “Стежинками здоров’я” у 8 класі. Під час розгадування учнями слів-анограм було розкрито зміст 4 блоків: вітаміни (до запропонованих муляжів продуктів учні виписували вітаміни та мікроелементи, що містяться в них); режим (складали режим дня для школяра та інсценізували); гігієна (пригадали правила догляду за тілом); хвороби (розв’язали розрахункові задачі пов’язані із шкідливою звичкою, курінням та декламували підготовлені вірші, прислів’я). Учениці 8 класу підготували інформаційну хвилинку для школярів молодших класів, під час якої були надані корисні поради, щодо збереження та зміцнення здоров’я та роздані тематичні розмальовки. Учням 5 класу було запропоновано пройти веб-квест “Всесвітній день здоров’я”
До Дня здоров’я був проведений тренінг “Здоров’я- мудрих гонорар” на базі тренінгового навчального кабінету з основ здоров’я Дрогомишлянського ЗЗСО І-ІІІ ст.ім.Петра Василихи за участю здобувачів освіти 7- го класу. Метою тренінгу було виховання у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я та стимулювання бажання дбати про нього; усвідомлення необхідності ведення здорового способу життя; нагадати корисні звички, що зміцняють здоров’я та створити дружню атмосферу.
Учасники були поділені методом жеребкування на дві команди. На І етапі було запропоновано висловити очікувані результати від тренінгу.Учні складали з літер слово “ЗДОРОВ’Я”, асоціюючи кожну літеру із словом, що відповідає на запитання “Що таке здоров’я?” Сформували визначення.Команди презентували роботи “Квіточки”, на пелюстках, яких формували відповіді на запитання : “Що робити, щоб зберегти здоров’я”, за результатами цих робіт була виведена формула здорового способу життя: ЗБЕРІГАТИ, РОЗВИВАТИ,ВІДНОВЛЮВАТИ. Гарний настрій створила релаксаційна вправа АРТ-ТЕРАПІЯ. НА ІІІ етапі кожному учневі було запропоновано здійснити запис на окремих стікерах корисної та шкідливої звички. Корисні розмістили у “храмі здоров’я” цеглинками, а шкідливі помістили у ящик, з якого вони вже ніколи не повернуться у життя дітей. А гра “Лялька” (учасники розірвали малюнок ляльки на шматочки, а потім склеїли) дала усвідомлення, що зруйнувавши здоров’я ти не зможеш його відновити до попереднього стану. Від нас залежить, що ми оберемо!І на завершення друзі висловлювали побажання один одному передаючи “серце” з написом ” Я ЛЮБЛЮ ТЕБЕ”.
До Міжнародного дня відмови від куріння реалізовано тренінг «Дихай вільно». До участі були залучені 8-11 класи.
Мета: надати додаткову інформацію про наслідки тютюнопаління;
змінити погляд на проблему «Чи шкідливе тютюнопаління?»;
зменшити потяг до тютюнопаління;
сформувати негативне ставлення до тютюнопаління;
пошук ефективних шляхів розв’язання поставленої проблеми.
Очікувані результати : учасники тренінгу по-іншому будуть ставитись до тютюнопаління; зрозуміють, яку шкоду наносить організму тютюнопаління. Епіграфом заходу стали слова М.Зайцевої :
"Життя короткочасне, як зорепад
Дуже часто ідеш навпопад,
Ритм земний не зумівши відчути,
Важко й самотньо нам бути!
Так заклик Господа хай буде із тобою:
Живи в гармонії з Природою і собою!."
За основу заняття було взято порівняння звичайних сигарет, електронних та кальяну біохіміка Гліба Репіча. Усі згадані пристрої було представлено наочно. Порівняння відбувалося за 4 критеріями: наявності нікотину, чадного газу, бензопірену, смоли. При цьому учні активно відповідали на поставленні питання: здійснювали записи формул чадного та вуглекислого газу, вправно створювали моделі молекул, пригадували склад крові, знаходили еритроцити на запропонованих таблицях, називали імпровізовані судини ( стрічки червоного кольору різні за шириною: капіляри та артерії), вміло відтворювали матеріал з біології при поясненні зв’язування гемоглобіну з О2,СО2,СО. Був проведений дослід з водою та смолами , що наочно підтверджував згубну дію на організм смол. Учасники переглянули відеодосліди: «Що буде, якщо викурити 300 сигарет», «Що буде, якщо викурити електронку», «Що буде, якщо викурити 1 сигарету» (відео презентація проєкту учнів 11кл.). Після цього здобувачі освіти були поділені на 4 команди: Вода, Земля, Сонце, Повітря (по класах), та приступили до виконання практичної частини. Команда «Вода» (11 кл) стали бухгалтерами, та підраховували, які суми грошей витікають з гаманця при курінні звичайних сигарет, електронних, кальяну протягом 1 тижня, 1 місяця,1року. «Сонце» (9 кл) променем світла вдарили створивши антирекламу. «Повітря»(8 кл) – пригадали прислів’ я , приказки про тютюнокуріння. «Земля» (10 кл) провели анонімне опитування серед учасників тренінгу та представили статистичні дані. Нагородою для команд стали листівки «Наслідки тютюнокуріння», які були розміщені у приміщеннях класів. На закріплення переглянули фрагменти мультфільму «Острів скарбів» та ТСН «Факти про куріння».
У 7 класі проведено квест «Знавці правил дорожнього руху».
Мета заходу: навчити дітей орієнтуватися в дорожніх ситуаціях на шляху руху від школи до школи по заздалегідь спланованому маршруту для велосипедистів;
закріпити з учнями знання про дорожні знаки, їх позначення, знання правил дорожнього руху;
поведінки велосипедиста на дорозі;
формувати вміння приймати правильне рішення в різноманітних ситуаціях та робити висновки;
виховувати спостережливість, обережність, обачність, самостійність та впевненість у собі.
Здобувачі освіти одержали буклети “Ти- велосипедист. Безпека руху велосипедиста” з зазначеним маршрутом поїздки, схемою правильно обладненого велосипеда, дорожніми знаками для велосипедистів та правилами поводження з транспортним засобом. На закінчення квесту втому учнів було знято релаксацією: на свіжому повітрі споживали корисну їжу, замість фаст-фудів.
1грудня. З метою профілактики негативних явищ у молодіжному середовищі, зокрема ВІЛ/СНІДу, та толерантного ставлення до хворих на ВІЛ/СНІД, був проведений урок- тренінг з учнями 10- го класу на тему: "СНІД у наш час - не вирок". Увага була зосереджена на попередженні підлітків про можливе інфікування людей із будь- яким соціальним статусом, та як потрібно поводитися з ВІЛ - позитивними. Проаналізовано статистичні дані захворюваності у різних країнах.
З метою запобігання травматизму внаслідок дорожньо-транспортних пригод та привернення уваги учнів до правил поведінки на дорогах 19 листопада проведено Національний урок з безпеки дорожнього руху « Безпечна дорога додому» за участю учнів 4 класу. Школярі переглянули відеоуроки з Правил дорожнього руху, закріпили знання під час виконання конкурсу «Намалюй дорожній знак». На практиці застосували знання про обов’язки і права пішоходів.
Немає коментарів:
Дописати коментар