Основні переваги інтерактивних
технологій навчання:
Інтерактивні технології допомагають
забезпечити глибину вивчення змісту. Учні освоюють усі рівні пізнання (знання,
розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінка).
Викладач отримує
можливість диференційованого підходу до учнів із спеціальними потребами —
особистісними та інтелектуальними.
· Змінюється роль учнів: вони приймають важливі рішення щодо процесу
навчання, розвивають комунікативні вміння й навички, організаційні здібності.
·
Основним джерелом мотивації навчання стає інтерес самого учня
(відбувається перехід від зовнішньої мотивації (оцінки) до внутрішньої (потреба
знань).
·
Значно підвищується роль особистості педагога: він менше часу витрачає
на розв'язання проблем з дисципліною, педагог більше розкривається перед учнями
як лідер, організатор.
Учні, які отримують
особистий досвід, з нової точки зору дивляться на навчально-виховний процес, на
роль викладача та учня в ньому
Орієнтовна
структура уроку із застосуванням інтерактивних технологій
Джерело: Енциклопедія
педагогічних технологій та іновацій/Н.П.
Наволокова «Основа», 2009
Інтерактивні технології успішно використовую
у 7 класі. Наприклад під час вивчення теми «Хімічні
елементи, їхні назви та символи» за
допомогою «Морського бою на таблиці
Менделєєва» учні засвоюють матеріал.
https://childdevelop.com.ua/worksheets/1161/
16 грудня був проведений виховний захід «Казка про чарівну хімію» для учнів 7-8 та 11 класів за участю членів гуртка «Хімія у повсякденному житті» (9-10кл). Мета цього заходу:
сприяти поглибленню знань учнів з предмета;
формувати стійкий інтерес до хімії;
показати, що цікава наука має широке застосування у повсякденному житті;
розвивати пізнавальну активність та творчі здібності учнів;
виховати почуття відповідальності, поваги, взаєморозуміння та зацікавленість до предмета.
Фундаментом заходу стала інсценізація за мотивами казки «Попелюшка”, доповнена цікавими дослідами: Попелюшка (Чорна Юлія) проявила кулінарні здібності у приготуванні з води – молока, вина та лимонаду, створила синю і червону фарби для одягу сестер на бал та заспівала пісні на мотиви пісень: «Я піду в далекі гори», «Червона рута». Досліди «Фараонові змії», «Хімічні водорості або колоїдний сад», «Фіолетовий Джин» продемонстрував Шрам Степан (уч.9кл); «Зубна паста для слона» та «Зміна забарвлення білих троянд» провів Дзвоник Тарас (уч.9кл); «Вейп», «Зелений вогонь» показав Винницький Станіслав. Біль свого серця після втечі Попелюшки продемонстрував Принц (Лятошинський Віталій, уч.10кл.), використавши дослід «Вулкан». Присутні глядачі були залучені до вікторини «Цікава хімія» (Голиш Віталій, уч.10 кл.), де був продемонстрований тісний зв’язок хімії з іншими навчальними предметами. Виховний захід з хімії підтвердив, що дана наука може бути цікавою і потрібною. Як казав Альберт Ейнштейн: «У мене нема ніякого таланту, є лише наполегливість і допитливість». Тож будьте допитливими, вивчайте хімію, експериментуйте і тренуйте найважливіший м’яз у вашому тілі – свій мозок!
Немає коментарів:
Дописати коментар